California paradise.

Fan va det är jobbigt med designen när man aldrig blir nöjd, har nog suttit i två timmar, min stilmall är så jävla hemmagjord så det finns inte haha. Någon som vet hur man får bort det där sträcket btw?
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
har suttit as länge o försökt men inga storlekar hit eller dit hjälper, ett under att jag tillslut fick ner headern. Likaså ser det förjävligt ut när man ska kommentera, och nu vet ju jag att ni nyfikna små as går och kollar därför tvingar jag er att lägga en kommentar!
Fick brev från min fadder unge i vietnam. Han hade ritat ett kort och sen fick jag lite nya bilder.




Miley och Nham!


sjukt stolt att jag har pallat ända hit
snart fem månader nykter, så grattis till min tid, sjung

Tjena syrran, jag hoppas att allt är bra med dig
jag hoppas att du mår bra
jag hoppas att du mår bra
jag hoppas att du mår bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0