Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?

Hej, hur är läget då? PISS.
Jag mår piss, ja det gör jag, eller rättare sagt har jag nog mått mer piss än bra sedan mars. Så från och med nu ska jag sluta vara oärlig med svaret efter en sådan fråga. Fast det är nog många som svarar bra utan att tänka efter vad man egentligen säger, det ska ju låta bra eller hur.
Vissa människor ska nog inte lyckas, men nu är jag patetisk och uppgiven.
Är det min tur snart? Jag tycker iallafall själv att jag förtjänar det efter all denna misär.

Fattar inte du vad du gör? jag kommer bli svart när du är klar med mig ditt jävla helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-13 @ 22:34:04
Postat av: Moa

Ge mig en uppdatering angående allt sen hun!

2010-08-13 @ 22:35:05
URL: http://kiittykat.blogg.se/
Postat av: Jennie

självklart min raring!

2010-08-14 @ 00:34:16
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0