Blah blah blah.

Ja, nu har man varit seg igen, kan bero på att min bakfylla efter kräftskivan i lördags nog hållt i sig i tre dagar. Det vart en hel den lakrits shots och om jag känner mig själv väl tål jag inte alls många shotar egentligen, men det vart nog fler än vad man kan räkna på en hand iallafall. Ja, snart börjar skolan också, vad mer kan man säga om det, jag längtar inte dit, även om det sägs att tvåan är den jobbigaste perioden i gymnasiet så tror jag inte att trean kommer bli så mycket bättre trots att vi varken har matte, engelska, svenska eller idrott. Men men, nu ska jag inte deppa sönder över det. Kräftskivan var iallafall helt underbar! Och snart firas det fördelsedag förfullt med mina bästa b-rudar! (lördag 21 augusti) för er som inte vet än. Nu ska jag och belinda trycka i oss varsin flintastek :D

min dator blev otroligt sjuk idag btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0