Fortunate son.

Jah nu sitter man här återigen en lördag och känner att alkoholintaget igår kunde minskats med några procent, petitt kollade konstigt på mig när jag kom hem. Förstår henne, men jag ska inte klaga mer än så för det var verkligen skitkul igår. Synd att erika inte kunde följa med ut men det blir fler gånger. Nu så dricker jag kaffe och tänkte snart tvinga belinda att hjälpa mig att plocka iordning lite för ikväll kommer äntligen mina älsklingsflickor hit och ska fiesta lite. Äntligen kan jag rycka upp leget i nyllet på vakterna.

Kommentarer
Postat av: "Broder Daniel"

Hoppas ni hade de kul igår, blir nog minst lika kul med en "återställarkväll", ha de gott å GRATTIS än en gång..

2010-08-21 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0