Come give me love.

Hejohå, nu är jag faktiskt ganska glad idag, inte för att jag råkade försova mig (andra dagen i skole, skärpning jennie) men det blir ju så nu när man varit van vid sommarlov. Utan för att jag har beställt världens bästa gitarr! Äntligen säger jag bara. Har längtat efter den dagen då jag faktiskt haft tillräckligt med pengar som jag sparat och inte slösat bort på annat, för att kunna köpa mig något som jag velat ha länge. Jag som har slösa i andranamn också, känner mig riktigt stolt! Påtal om någonting helt annat så blir Miley 4 månader på söndag, och jag kan inte fatta det själv att det redan är fyra månader sedan jag stog i köket och fick hjärtklappning när bror min ringde och talade om det, så tiden går nog rätt fort ändå. Därför ska jag ta vara på tiden och försöka ge skolan chansen så jag kan rätta till mitt betyg i engelska b och sträva efter att gå ut med ett slutbetyg. Så man kan vara stooolt över sig själv, som mattson säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0